Op de parkeerplaats over waardering: Chauffeur Wim van Zeten (49)

Hulp als er thuis problemen zijn

Je doet je best. Probeert je klant, je baas, je collega tevreden te houden. Zet een extra stapje. Krijg je dan ook de waardering die je verdient? Of zijn pek en veren je deel? Geen mens kan zonder een schouderklopje, zo nu en dan. TON bezocht enkele parkeerplaatsen en vroeg chauffeurs: Wie waardeert jou – en wie of wat waardeer jij? Vandaag Wim van Zetten (49).

Wim van Zetten (49) is bijna dertig jaar chauffeur bij H.J. van Oort in zijn woonplaats Eck en Wiel. Hij rijdt vooral schoonmaakspullen naar scholen en verzorgingshuizen.

“Ik voel me bij Van Oort wel gewaardeerd. Als er iets met de auto is of als ik bedrijfskleding nodig heb, regelen ze het meteen. Er is weinig verloop. Dat is een teken van waardering. Mijn baas is aangesloten bij een organisatie die hulp biedt als er thuis problemen zijn, bijvoorbeeld bij ziekte van je vrouw.
De chauffeurs bij ons gaan goed met elkaar om. We laden voor een collega terug als het beter uitkomt. Of nemen klanten over om de route op tijd weg te rijden.
Bij klanten krijg ik regelmatig een broodje, glas fris of kop koffie. Het scheelt ook als je lachend naar je werk gaat. Een goed humeur bij de klant is een visitekaartje en je krijgt er waardering voor terug.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.